Bariņš sikhu gatavojas svētajai apmazgāšanās procedūrai, šeit var novērot vēl vienu no sikhiem svarīgajiem pieciem K – Kačeru. Kačera ir kokvilnas apenītes, kuras jāvalkā katram sikham, arī sievietēm. Parasti tās tiešām tiek valkātas kā apakšbikses, bet, ja laukā ir tiešām karsti, Kačera var tikt izmantota arī kā šorti. Tāda priekšrocība tiek dota tikai kungiem, dāmām gan jāpiesedzas rūpīgāk. Kungs baltajos šortiņos gan mazliet grēko, jo viena no Kačeras pamatidejām ir tāda, ka tā ir pietiekoši plata un personīgo anatomiju nosedzoša, kas šajā gadījumā nav izdevies caurspīdīguma dēļ. Ja jau runājam par pieciem K, pie reizes nosaukšu arī pārējos: Kešs (garie mati un bārdas, kurus, kā jau minēju, aizliegts apgriezt, lai neaizskartu dieva jūtas), Kanga (koka ķemmīte, kas vienmēr jānēsā matos/turbānā, un divas reizes dienā higiēnas apsvērumu dēļ ar to jāizķemmē visi mati un bārdas. Starp citu, arī turbāns katru dienu jāuzsien no jauna, to nedrīkst vienkārši noņemt un uzlikt kā tādu cepuri – atkal higiēnas apsvērumu dēļ), Kara (aproce, kas vienmēr jānēsā uz roku, lai atgādinātu sev, ka visam, ko tu dari ar savām rokām, ir jābūt saskaņā ar Guru dotajiem norādījumiem), Kačera (jau minētās apenītes, kuras mūsdienās ne ar ko daudz neatšķiras no parastām lielveikala apenēm, bet senajos laikos bija visai neparasts apģērba gabals, paredzēts tam, lai sikhs būtu vienmēr gatavs cīnīties, jo parastās, viena auduma gabala apeņu uzvilkšana aizņēma pārāk daudz laika, bet pliks taču cīnīties nevar!) un Kirpans (duncis, kuru kārtīgam sikham vienmēr jānēsā līdzi, bet tas paredzēts tikai aizstāvēšanās vajadzībām, uzbrukt ar to nav ļauts. Aizstāvēšanās gan var nozīmēt arī citu cilvēku aizstāvēšanu, un tādējādi – uzbrukumu trešajai personai. Starp citu, katra sikha svēts pienākums ir iztaisnot visas pamanītās netaisnības, ja sikhs redz uz ielas kādu vardarbības vai citas netaisnības momentu, viņam obligāti jāiejaucas un viss jāvērš par labu. Dažas Āzijas aviokompānijas pat ļauj sikhiem kāpt lidmašīnā ar mazajiem nazīšiem pie jostas).